INTERIM MANAGEMENT
Twoja firma może być obarczona ryzykiem, związanym z procesami organizacyjnymi. INTERIM MANAGEMENT pomoże Ci - to zarządzanie czasowe, polegające na zatrudnieniu w określonym celu i czasie wysoko wykwalifikowanego menedżera (Interim Manager) do rozwiązania złożonego problemu w firmie.
Do Państwa dyspozycji przekażemy menedżera do „zadań specjalnych”, który posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie, w oparciu o swoją wiedzę, zaproponuje kierunki zmian w organizacji, przygotuje dokładny plan działania i stanie się odpowiedzialnym za jego realizację.
Nasza oferta uwzględnia następujące stanowiska:
1. CEO - Prezes Zarządu
2. CFO - Dyrektor Finansowy, Board Member - Członek Zarządu
3. Chief Accountant, Główny Ksiegowy
4. MS - Dyrektor ds. Sprzedaży/ Sales Manager
5. CRD -Controling and Restructuring Director/Manager - Dyrektor/Menedżer ds. Controlingu I Restrukturyzacji
6. DDM-Development Director/Manager - Dyrektor/Menedżer ds. Rozwoju
7. PM-Project Director/Manager - Dyrektor/Menedżer ds. Projektów
8. HR Director/Manager - Dyrektor/Menedżer ds. Zasobów Ludzkich
9. CM-Change Management Manager / Menedżer ds. Zarządzania Zmianą
10. PR Manager/ Menedżer ds. Komunikacji z Rynkiem
11. LM-Logistic Manager/Menager do sp. Kominikacji I logistyki
Interim Managerowie jako wynajęci do firmy rozwiążą twoje problemy z zakresu zarządzania w wielu obszarach działania firmy. Mając wieloletnie doświadczenie są strategami nastawionymi na rozwiązywanie problemów. Są ekspertami w swojej dziedzinie szybko, efektywnie
i obiektywnie identyfikują główne zagrożenia. Nie będąc uwikłani w wewnętrzne układy personalne skutecznie i szybko podejmują decyzje
i działania w sposób bardziej optymalny niż stały zespół zarządzający czy konsultant zewnętrzny.